Club Serla ble stengt den 3.6.2019.
Vennligst se nedenfor for mer informasjon og vanlige spørsmål.
Serla Club ble stengt 3. juni 2019. Når klubben ble stengt, ble alle brukerkontoer og ubrukte poeng slettet. Vi vil gjerne takke for at du er medlem av klubben, og håper at du vil fortsette å bruke våre Serla-produkter.
Vi ønsker å takke deg som har vært medlem i Serla Club, Vi håper å se mer av deg i fremtiden- både i butikk og på nett!
Spørsmål? Les vedlagt skjema for mer informasjon.
Tider og vaner endrer seg og vi har de siste årene merket en synkende interesse for klubben vår. På bakgrunn av dette ble klubben stengt i juni 2019.
Ingen av Serlas produkter vil endres, bare klubbkodene er forsvunnet fra emballasjen.
Alle bestilte belønninger leveres som normalt også etter at klubben er stengt. Hvis du ikke mottar belønningen din i løpet av leveringsperioden som er 3-4 uker, kan du kontakte kundeservice via kontaktskjemaet på nettsiden vår.
Du finner informasjon om den digitale belønningen i e-posten du mottok når du bestilte belønningen. Merk at digitale belønninger ofte har en gyldighetsdato, og ikke kan benyttes etter denne datoen.
Etter at klubben er stengt, sender vi ikke lenger ut nyhetsbrev. I fremtiden finner du informasjon om våre produkter og kampanjer på nettsiden vår, samt i sosiale medier.
Eldre emballasje kan inneholde klubbkoder etter at klubben er stengt. Det er dessverre ikke lenger noe sted å registrere disse kodene. Klubbkodene er dermed ikke gyldige etter at klubben er stengt.
Emballasjen vår kan også inneholde ulike kampanjekoder for forskjellige konkurranser, selv etter at klubben er lagt ned. På disse emballasjene finner du mer informasjon om den aktuelle kampanjen, så sørg for å lese informasjonen på emballasjen nøye.
Alle medlemskapene knyttet til klubben ble automatisk slettet når klubben stengte i juni 2019.
Alle personopplysninger om våre medlemmer slettes senest 3 måneder etter at klubben er stengt.