Kjære Serla Club-medlem,

Serla Club ble stengt 3. juni 2019. Når klubben ble stengt, ble alle brukerkontoer og ubrukte poeng slettet. Vi vil gjerne takke for at du er medlem av klubben, og håper at du vil fortsette å bruke våre Serla-produkter.

Vi ønsker å takke deg som har vært medlem i Serla Club, Vi håper å se mer av deg i fremtiden- både i butikk og på nett!

Spørsmål? Les vedlagt skjema for mer informasjon.

Hvorfor stengte Serla Club?

Tider og vaner endrer seg og vi har de siste årene merket en synkende interesse for klubben vår. På bakgrunn av dette ble klubben stengt i juni 2019.

Vil Serlas produkter forandres på noen måte?

Ingen av Serlas produkter vil endres, bare klubbkodene er forsvunnet fra emballasjen.

Jeg har bestilt en fysisk belønning, og klubben er stengt. Hva gjør jeg?

Alle bestilte belønninger leveres som normalt også etter at klubben er stengt. Hvis du ikke mottar belønningen din i løpet av leveringsperioden som er 3-4 uker, kan du kontakte kundeservice via kontaktskjemaet på nettsiden vår.

Jeg har bestilt en digital premie og klubben er stengt. Hva gjør jeg?

Du finner informasjon om den digitale belønningen i e-posten du mottok når du bestilte belønningen. Merk at digitale belønninger ofte har en gyldighetsdato, og ikke kan benyttes etter denne datoen.

Vil jeg fortsatt motta nyhetsbrev fra Serla?

Etter at klubben er stengt, sender vi ikke lenger ut nyhetsbrev. I fremtiden finner du informasjon om våre produkter og kampanjer på nettsiden vår, samt i sosiale medier.

Jeg har en emballasje med klubbkode, men klubben er stengt. Hva gjør jeg?

Eldre emballasje kan inneholde klubbkoder etter at klubben er stengt. Det er dessverre ikke lenger noe sted å registrere disse kodene. Klubbkodene er dermed ikke gyldige etter at klubben er stengt.

Emballasjen vår kan også inneholde ulike kampanjekoder for forskjellige konkurranser, selv etter at klubben er lagt ned. På disse emballasjene finner du mer informasjon om den aktuelle kampanjen, så sørg for å lese informasjonen på emballasjen nøye.

Må jeg gjøre noe for å avslutte mitt medlemskap?

Alle medlemskapene knyttet til klubben ble automatisk slettet når klubben stengte i juni 2019.

Hva skjer med mine personopplysninger etter at klubben er stengt?

Alle personopplysninger om våre medlemmer slettes senest 3 måneder etter at klubben er stengt.

##FAQ

Våre nettsider bruker informasjonskapsler for å gjøre søkingen din på nettet bedre og mer personlig. Ved å bruke våre nettsider samtykker du i bruk av informasjonskapsler. Lær mer. Lukk